Kujawsko-Pomorska WK
ul. Poznańska 11/13
87-100 Toruń
tel.: 56 654-70-68, 654-70-69
fax.: 56 652-96-19

 

Nadzór nad Ochotniczymi Hufcami Pracy sprawuje Minister Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej

 












Aktualności

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA

23 listopada 2017 r. w Młodzieżowym Centrum Kariery we współpracy z Hufcem Pracy w Inowrocławiu odbyło się szkolenie podnoszące kompetencje miękkie w zakresie obsługi klienta uczestniczącej w nim  młodzieży.

W szkoleniu udział wzięli podopieczni Hufca Pracy w Inowrocławiu, którzy kształcą się w zawodzie sprzedawcy oraz fryzjera.

Zajęcia prowadził specjalista ds. rozwoju zawodowego - Agnieszka Cicha, która w pierwszej kolejności przedstawiła działalność i obszary w jakich MCK udziela bezpłatnego wsparcia. Szkolenie prowadzone było w formie warsztatowej, dzięki czemu młodzież mogła brać w nim aktywny udział poprzez wykonywanie szeregu ćwiczeń, zadań czy scenek. Celem szkolenia przede wszystkim było uświadomienie młodzieży, że profesjonalna obsługa klienta zawiera w sobie niezmienne elementy. Bez względu na rodzaj branży i aby mówić o profesjonalnej obsłudze klienta należy w sposób ciągły doskonalić i rozwijać kompetencje „miękkie”, które są podstawą pracy z klientem. Biorący udział w szkoleniu poznali rodzaje pytań oraz nauczyli się ich skutecznie używać i dobrze je formułować, aby skutecznie zbadać i poznać potrzeby klienta. Ponadto poznali zasady stosowania  języka korzyści oraz radzenia sobie z obiekcjami klienta.

Opinia osób biorących udział w szkoleniu dowodzi, że takie inicjatywy należy podejmować jak najczęściej aby młodzi ludzie mogli zdobywać nową wiedzę i podnosić swoje umiejętności.

PO 2 Uczestnicy podczas wykonywania ćwiczeń w grupach pod czujnym okiem prowadzącej
PO3 Prezentacja i omówienie ćwiczenia.
PO4 Zakończenie szkolenia.

 

 


 

 

Wszelkie prawa zastrzeżone Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda OHP 2007